AKARYAKIT ALIMI

AKARYAKIT ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası (İKN) : 2025/1760510
1- İdarenin
1.1. Adı : ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
1.2. Adresi : Sanayi Mah. 60739 Nolu Cd. No:2 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
1.3. Telefon numarası : 03423232727
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2- İhalenin

2.1. Tarih ve Saati : 17.11.2025 - 10:00
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres : Sanayi Mah. 60739 Nolu Cad. No: 2 Ek Hizmet Binası 1. Kat İhale Salonu Şehitkamil/GAZİANTEP

3- İhale konusu mal alımının

3.1. Adı : AKARYAKIT ALIMI
3.2. Niteliği, türü ve miktarı : MAL ALIMI 3.200.000 litre MOTORİN 15.000 litre KURŞUNSUZ BENZİN (95 OKTAN)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer : -Dökme Akaryakıt Fen İşleri Müdürlüğü Ve Temizlik İşleri Müdürlüğü garajlarında bulunan yakıt depolarına -Taşıt tanıma sistemi olan araçların kendisine
3.4. Süresi/teslim tarihi : Malların tamamı bir defada alınamayacağından, idare ihtiyacı olan akaryakıtın cinsi miktarını ve teslim tarihini yükleniciye bildirmek zorundadır. Bu bildirim idare tarafından sipariş yazısı ile yapılacaktır. İdare talep ettiği miktarın tamamını almak zorunda değildir, depolarının kapasitesi kadar yakıt alacaktır. Yüklenici teslimde süre kazanmak ve miktarda serbestlik kazanmak adına sipariş kabulünden mazeret ne olursa olsun imtina edemeyecektir. Sipariş yüklenicinin bildirmiş olduğu yetkili personelin iletişim bilgilerinden adresine , telefonuna, elektronik posta veya telefon whatsapp uygulamasından yapılacaktır. Yüklenici adres, telefon, veya elektronik posta değişikliklerini idareye bildirmekle yükümlüdür. Yüklenicinin siparişi kabul etmeme gibi bir keyfiyeti bulunmamaktadır. Siparişin elektronik posta ile yapılması durumunda siparişin gönderilmesini müteakip ileti gönderme raporu alınacaktır. Sipariş konusunda çıkacak itilaflarda bu rapor esas alınacaktır. Yüklenici sipariş kabulü için idareye bildirdiği elektronik postayı ve telefon numarasını sürekli aktif halde bulundurmak zorundadır. Sipariş edilen mallar özel bir bildirim yapılmadığı sürece belediyemiz Fen İşleri Müdürlüğü ve Temizlik İşleri Müdürlüğü garajında bulunan yakıt tanklarına boşaltılacaktır. - Belediyemiz hizmetinde bulunan araçlar taşıt tanıma sistemi ile yüklenicinin göstereceği taşıt tanıma sistemine sahip istasyonlardan yakıt teminini sağlayacaktır. Sözleşmenin süresi 31.12.2026 tarihinde sona erecektir.
3.5. İşe başlama tarihi : 01.01.2026

4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.1.1. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere kullanılan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ve 4734 sayılı Kanuna göre yapılacak ihalelere ilişkin sözleşmelerin yürütülmesi konusunda temsile ve yönetime yetkili olan ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicili müdürlükleri veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartların korunduğunu gösteren, e-forma uygun belgenin kullanılması zorunludur.
4.3.1.2. 4734 sayılı Kanun kapsamındaki idarelere taahhüt edilenler dışında yurt dışında gerçekleştirilen işlerden elde edilen iş deneyiminin 13/1/2011 tarihli ve 6102 sayılı Türk Ticaret Kanununun 195 inci maddesinin ikinci fıkrası gereğince pay çoğunluğuna dayanarak kurulan şirketler topluluğu ilişkisi içinde kullanılması halinde bu hukuki ilişkiyi ve bu ilişkinin süresini tevsik eden belgelerin sunulması zorunludur.
4.3.2 İhale konusu işin ya da malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince sicil, izin, ruhsat, faaliyet belgesi vb. belgeler:
İstasyon Bayilik Belgesi
Petrol Bayiliği/Dağıtıcılığı Lisans Belgesi
4.3.3. İstekli tarafından teklifi kapsamında ihaleye katılım belgesine aktarılarak sunulması ve/veya sağlanması gerektiği bu Şartnamenin 7 nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler ve/veya yeterlik kriterleri:
UTTS sistemine Sahip İstasyon Bilgisi
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Yurt İçinde veya Yurt Dışında Kamu kurumu ve kuruluşları ile özel sektörde gerçekleştirilen her türlü akaryakıt ürünleri alımı ,satımı işi benzer iş olarak kabul edilecektir

5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6- İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10- Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15- Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02315581