GAZDAŞ’ın Palmet Enerji’ye devredilmesinin ardından Gaziantep’te sorun yaşanmış, aylarca abonelik ve fatura okuma işlemleri yapılamamıştı. Bu sorunun çözümünün ardından vatandaşlara gelen yüksek faturalar ise gündem olmuş EPDK tarafından soruşturma başlatılmıştı. Aradan geçen süreçte başlatılan soruşturmanın sonuçları ile ilgili somut bir gelişme yaşanmazken, vatandaşların GAZDAŞ ile ilgili sorunları da devam ediyor.

Image-736

VATANDAŞ TEPKİ GÖSTERDİ

Sosyal medyaya yansıyan iddiaya göre GAZDAŞ abonelik işlemlerinin e-Devlet üzerinden yapılamması nedeniyle vatandaşlar şubelere giderek başvuru yapmak zorunda kalıyor. Uzun kuyrukların oluştuğu şubede, işlem yapan vatandaşlar ise duruma tepki gösterdi. Sistemin değişmesi gerektiğini söyleyen vatandaşlar yetkililerden yardım istedi.

Kaynak: Ayhan Duman