Türkiye’nin en büyük metropollerinden olan Gaziantep’te suç ve suçlularla mücadele hız kesmiyor. Kent genelinde yapılan çalışmalarda, yasadışı silah, uyuşturucu madde ticareti yapan kişilere yönelik önemli bir başarıya imza atıldı.
Emniyet birimlerinin çalışmasında, çok sayıda silah ve uyuşturucu madde ele geçirildi, 2 şüpheli ise yakalandı.

EMNİYETTEN KARARLILIK MESAJI
Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, “Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerimizce bağımsız olarak yapılan; 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gramlık madde, 1 adet hassas terazi ele geçirilerek 2 şüpheli yakalandı” ifadeleri yer aldı.
Kaynak: Ayhan Duman





