Gaziantep’te eğitim camiasının yakından tanıdığı başarılı eğitimci Ömer Karayılan’ın görev yeri değişti. Manisa Saruhanlı İlçe Millî Eğitim Müdürü olarak atanan Karayılan veda ve teşekkür mesajı yayımladı.

"Bugün itibarıyla ayrılıyorum"

Ömer Karayılan yayımladığı mesajda şu ifadeleri kullandı; “Kıymetli Eğitimciler, Sevgili Öğrenciler, Değerli Veliler ve Aziz Araban Halkı, Dokuz yıldır yürütmekte olduğum Araban İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü görevimden, Saruhanlı İlçe Millî Eğitim Müdürü olarak atanmam nedeniyle bugün itibarıyla ayrılıyorum. Göreve geldiğim günden itibaren; insanı odak noktasına koyan, adaletli, herkesi birleştiren, sevgi ve saygıya dayalı bir yönetim anlayışı uygulayarak görevimi yapmaya çalıştım.

Maarifin yalnızca bir bilgi aktarımı değil, bir medeniyet inşası olduğuna inandık"

Büyük ve güçlü Türkiye idealiyle kenetlenen aziz milletimizin sahip olduğu inançla; daha büyük, daha güçlü, daha müreffeh bir Türkiye'yi inşa etmek için milletimizin âlî menfaatleri ve bakanlığımız politikaları doğrultusunda samimiyetle gayret ettim. İlçemizde eğitimin niteliğini artırma amacıyla çalışmalarımızı paylaşımcı bir ekip anlayışıyla bugüne kadar yaptık. Her adımda maarifin yalnızca bir bilgi aktarımı değil, bir medeniyet inşası olduğuna inandık.

Karayılan teşekkür etti

Görev yaptığım süre zarfında, her birinizin özverili çalışmaları, samimiyeti ve eğitime adanmış yüreği, ilçemizin eğitimde elde ettiği her başarının temelini oluşturdu. Bu süreç içerisinde birlikte çalıştığımız öğretmen arkadaşlarımıza, okul müdür ve müdür yardımcılarımıza, ilçe milli eğitim şube müdürlerimize, şef, memur ve hizmetli kardeşlerimize, velilerimize, muhtarlarımıza, sivil toplum kuruluşlarına, eğitime katkı sunan kamu kurum ve kuruluşlarına ve eğitim paydaşlarımıza teşekkür ediyorum. Eğitime olan inancımız, gençlere olan güvenimiz, her daim kendimizi işimize adamış olmanın vermiş olduğu gönül rahatlığı ile ayrılırken Araban halkına şükranlarımı sunuyorum. Allah'a emanet olun...”

Kaynak: Bülten