Tarsus- Adana- Gaziantep (TAG) otoyolu Nurdağı ilçesinde bir kamyonet ters yönde ilerledi. Hem kendi hayatını hem de başka sürücülerin hayatını tehlikeye atan sürücüyü İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması tespit etti. Kural tanımayan sürücüye 90 bin TL para cezası ve 60 gün süreyle ehliyet mahrumiyeti cezası verildi. Ayrıca söz konusu araç 60 gün süreyle trafikten men edildi.
Valilik açıkladı
Konuya ilişkin Gaziantep Valiliğinden yapılana açıklamada “Nurdağı İlçemiz TAG otoyolu Gaziantep istikametinde, icra edilen seyir devriyesi esnasında R.K. isimli şahsın sevk ve idaresindeki aracın otoyolda ters istikamette ilerlediği tespit edilmiştir. Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarması tarafından tespit edilen sürücüye, ilgili mevzuat gereği "aksine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi" maddesi uyarınc; Şahsa 90.000TL idari para cezası uygulanmıştır. Sürücü belgesine 60 gün süre ile el konulmuştur. Araç 60 gün süre ile trafikten men edilmiştir.” İfadelerine yer verildi.





