Devlet Hizmet Yükümlüğü Kurası kapsamında Gaziantep’e 41 yeni hekim ataması yapıldı. Kura kapsamında 8 Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, 5 İç Hastalıkları Uzmanı, 2 Anesteziyoloji ve Reanimasyon Uzmanı, 2 Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Uzmanı, 2 KBB Uzmanı, 2 Aile Hekimliği Uzmanı, 2 Acil Tıp Uzmanı, 1 Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı, 1 Çocuk Cerrahisi Uzmanı, 1 Çocuk Endokrinolojisi Uzmanı, 1 Çocuk Gastroenterolojisi Uzmanı, 1 Çocuk İmmünolojisi ve Alerjisi Uzmanı, 1 Deri ve Zührevi Hastalıklar Uzmanı, 1 Göğüs Hastalıkları Uzmanı, 1 Halk Sağlığı Uzmanı, 1 Kadın Hastalıkları Uzmanı, 1 Kardiyoloji Uzmanı, 1 Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, 1 Su Altı Hekimliği ve Hiperbarik Tıp Uzmanı, 1 Tıbbi Patoloji Uzmanı ve 1 Pratisyen Hekim, Gaziantep’e atandı.
GAZİANEP’İN SAĞLIK ALT YAPISI GÜÇLENİYOR
Atamalara ilişkin AK Parti Gaziantep İl Başkanlığından yapılan açıklamada, “Devlet Hizmet Yükümlülüğü kapsamında 41 hekim daha Gazi şehrimiz Gaziantep'e atanmıştır. Farklı branşlarda gerçekleştirilen bu önemli atamalarla birlikte hemşehrilerimizin sağlık hizmetlerine erişimi daha hızlı, daha etkin ve daha nitelikli hale gelecektir. İnsanı merkeze alan hizmet anlayışımız doğrultusunda, Gaziantep'imizin sağlık altyapısını her geçen gün daha da güçlendirmeye devam ediyoruz. Şehrimize atanan kıymetli hekimlerimize hoş geldiniz diyor, görevlerinde başarılar diliyor; atamaların Gaziantep'imize hayırlı olmasını temenni ediyoruz” denildi.





