Kış mevsiminin Gaziantep’te son derece sert geçmesinin ardından artık havaların ısınmasını bekleyen vatandaşlar şimdi ise havaların ısınmasıyla günün belli saatlerinde dışarı çıkamaz hale geldi.
GAZİANTEP KAVRULACAK
Gaziantep’te yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte hava sıcaklıkları yükselişe geçti. Yangın riskinin de ortaya çıkmasıyla birlikte, Gaziantep Valiliği piknik alanlarında mangal yapmayı yasakladı.
Bunun yanı sıra uzmanlar ise havaların bir anda ısınmasının ardından vatandaşları günün özellikle öğlen saatlerinde dışarı çıkmaması gerektiğini söylüyor.
İşte Gaziantep’in 15 günlük hava durumu:

Kaynak: Mehmet Fener





