Başkan Memik Yılmaz, kongrede yaptığı konuşmada katılımcıları selamlayarak şu ifadeleri kullandı: "Sizleri en kalbi duygularımla, sevgiyle ve saygıyla selamlıyorum. Kulübümüzün bu Olağan Genel Kurulu'nda sizlerle yeniden bir arada olmanın, bu onurlu çatı altında aynı heyecanı ve aynı vizyonu paylaşmanın gururunu yaşıyorum. Kongremize hoş geldiniz, şerefler verdiniz.”

MEMİK YILMAZ: "BUGÜN, GAZİANTEP'İN FUTBOLDAKİ LOKOMOTİFİNİ DAHA İLERİYE TAŞIMA İRADEMİZİ YENİLİYORUZ"

"Bugün burada sadece bir yönetim kurulu seçimi veya idari bir prosedür için toplanmadık. Bugün, Gaziantep’in futboldaki lokomotifini, bu şehrin adını ve markasını en yukarılara taşıma irademizi tazelemek için bir aradayız. Göreve geldiğimiz ilk günden bu yana, attığımız her adımda, aldığımız her kararda sadece ve sadece Gaziantep’in menfaatlerini, bu kulübün geleceğini düşündük. Konuşmamın hemen başında, bizleri hiçbir zaman yalnız bırakmayan, en zor günümüzde adeta bir kalkan gibi arkamızda duran bu kadim şehre şükranlarımı sunmak istiyorum. Gaziantep, sadece sanayisiyle, gastronomisiyle değil; dayanışma ruhuyla, pes etmeyen karakteriyle de dünyada eşi benzeri olmayan bir şehirdir."

MEMİK YILMAZ: "GAZİANTEP FK'YI YÖNETMEK, BÜYÜK BİR SORUMLULUK VE GÖNÜL İŞİDİR"

"Sayın Valimizden Büyükşehir Belediye Başkanımıza, ilçe belediye başkanlarımızdan oda başkanlarımıza, iş insanlarımızdan tribündeki en genç taraftarımıza kadar herkes bu kulüp için elini taşın altına koydu. Gaziantep FK, arkasında bu sarsılmaz iradeyi hissettiği için bugün dimdik ayaktadır. Zorlu virajları, mali çıkmazları ve sportif baskıları aşabildiysek, bu tamamen şehrimizin bize duyduğu güven ve verdiği koşulsuz destek sayesindedir. Her birinize kulübüm ve yönetim kurulum adına ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, iyi ki bu büyük sevdayı hep birlikte büyütüyoruz.

MEMİK YILMAZ: "HASTANE ODASINDA BİLE AKLIMDA TEK BİR ŞEY VARDI: GAZİANTEP FK"

"Futbol, dışarıdan bakıldığında sadece 90 dakikalık bir oyun, transferler ya da skorlardan ibaret gibi görünebilir. Ancak bu işin arka planında gecesi gündüzü olmayan büyük bir emek ve sorumluluk vardır. Hele ki söz konusu Gaziantep Futbol Kulübü olduğunda, omuzlarınızdaki yük çok daha ağırdır. Açık yüreklilikle ifade etmek isterim ki; bu kulübün başarısı için yeri geldi ailemizden, işimizden, hatta sağlığımızdan bile fedakârlık ettik. Hastane odasında bile aklımda hep tek bir soru vardı: 'Gaziantep FK’yı nasıl daha iyi bir noktaya taşırız?’ Kulübümüzün haklarını korumak, mali yapısını güçlendirmek ve Gaziantep Futbol Kulübü'nü daha güçlü yarınlara taşımak adına hiçbir fedakârlıktan kaçınmadık. Çünkü konu Gaziantep olduğunda, bu arma ve bu şehrin menfaatleri her şeyin üzerindedir.

MEMİK YILMAZ: "YENİ DÖNEMDE DAHA GÜÇLÜ BİR GAZİANTEP FK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ"

"Şimdi önümüzde yeni bir dönem, yeni hedefler ve yeni sorumluluklar var. Geride bıraktığımız süreçte edindiğimiz tecrübeler bizleri daha güçlü ve daha kararlı bir noktaya taşıdı. Hatalarımızdan ders aldık, doğrularımızın üzerine koyarak yolumuza devam ettik. Huzurlarınızda söz veriyorum; yeni dönemde de Gaziantep Futbol Kulübü için aynı inanç ve kararlılıkla çalışmayı sürdüreceğiz. Sportif başarıyı kalıcı hale getirmek, altyapımızı daha da güçlendirmek ve mali disiplinden taviz vermeden kulübümüzü geleceğe taşımak en önemli önceliklerimiz olacaktır. Bu büyük camiaya layık olmak için elimizden gelenin her zaman daha fazlasını yapmaya devam edeceğiz.”

Kaynak: Haber Merkezi