Gaziantep Futbol Kulübü yeni sezon için transfer çalışmalarına devam ediyor. Gençlerbirliği forması giyen M'baye Niang bugün resmen kulübünden ayrıldı. Geçtiğimiz günlerde M'Baye Niang'ın sözleşmesinin feshedildiği açıklanmıştı. Bugün fesih ödemeleri tamamlanan oyuncu böylece serbest kaldı. Tecrübeli santraforla Gaziantep FK’nın yakından ilgilendiği ifade ediliyor.

Kaynak: Mansur Yalvaç